Co robić jeśli twoja strona nie pojawia się wysoko w wyszukiwarkach takich jak Google? Odpowiedź brzmi – skuteczne pozycjonowanie/SEO.

Niestety nie wystarczy kilka szybkich sztuczek, aby to osiągnąć. Pozycja w wyszukiwarkach internetowych jest kluczowa dla wielu biznesów ze względu na pozyskiwanie tym kanałem potencjalnych klientek i klientów. Jak mają korzystać z Twoich usług i kupować Twoje produkty skoro jesteś daleko w wynikach wyszukiwania? Musisz pamiętać, że jeśli twoje wpisy czy usługi są obecne wyłącznie w mediach społecznościowych to nie zostaną wyświetlone jako wyniki w najbardziej popularnym na świecie systemie wyszukiwania Google. Jeśli tam cię nie ma to prawdopodobnie każdego dnia tracisz kolejne klientki i klientów. Algorytmy Google sprawdzają bardzo wiele czynników badając różne strony internetowe i na tej podstawie decydują o twojej pozycji.

Pozycjonowanie to szereg stałych działań zmierzających do lepszej widoczności Twojej strony www w internecie, a więc ułatwienia użytkowniczkom i użytkownikom dotarcia do Ciebie. W zakres pozycjonowania wchodzą:

  • SEO
  • Link building (ang. pozyskiwanie linków) – tematyczne zaplecze naszej strony czyli pozyskiwanie poleceń z innych serwisów, co jest bardzo czasochłonne
  • Content Marketing (ang. zarządzane treścią) – tworzenie i promocja treści
  • Analityka internetowa – analiza statystyk dzięki różnym narzędziom niezbędnym w marketingu internetowym

SEO (ang. Search Engine Optimization czyli optymalizacja wyszukiwania) to optymalizacja zawartości strony internetowej pod wytyczne Google, jak np.:

formatowanie tekstu (np. odpowiednie nagłówki, podkreślenia itp.), struktura strony, unikalna treść, szybkość ładowania witryny (objętość grafik czy kodu).

Zapraszamy do współpracy osoby, które chcą zadbać o jakość swojej strony internetowej i pozycjonowanie/SEO. Nie jest to szybki proces, ale jeśli strona jest poprawnie optymalizowana wówczas pojawiają się ogromne oszczędności na reklamach płatnych i kolejni potencjalni odbiorcy naszych usług czy produktów.

Jeśli jednak czasu brakuje najlepszym choć droższym rozwiązaniem będą reklamy płatne. SEM to z ang. Search Engine Marketing czyli płatne reklamy w wyszukiwarkach. Równie efektywnym narzedziem pozyskiwania klientów mogą być reklamy na Facebook’u czy Instagramie. Spróbuj wykorzystać możliwości algorytmów i sztucznej inteligencji (AI), a efekty Cię zaskoczą!

Jeśli zainteresowała Cię oferta pozycjonowanie/SEO/SEM – napisz do nas na kontakt@webrainbow.pl