Obsługa Stron Internetowych
Zarządzanie stroną internetową w systemie WordPress to wiele różnych obszarów. Dostosujemy zakres prac do indywidualnych potrzeb. Obsługa strony www może zawierać różne elementy, takie jak:
- Optymalizacja i obsługa techniczna
- Dbałość o bezpieczeństwo
- Nanoszenie zmian, poprawek oraz nowych elementów,
- Content Marketing: strategia i tworzenie (z ang. copywriting) oraz zarządzanie treścią
- Audyt SEO
- Pozycjonowanie SEO
- Tłumaczenie polsko-angielskie
Wielowymiarowa praca sprawi, że Twoja strona będzie zoptymalizowana, atrakcyjna, na bieżąco aktualizowana i bezpieczna, a przede wszystkim skutecznie komunikowała strategię Twojej marki i była narzędziem do osiągania wyznaczonych celów.
Audyt SEO
Analiza strony obejmuje m.in. szczegółowy audyt serwisu przeprowadzony pod kątem pozycjonowania SEO. Dzięki temu zanim przystąpimy do optymalizacji strony i pracy nad jej pozycjonowaniem w wyszukiwarkach – wiemy co poprawić, jaki jest stan strony, co możemy zrobić, aby poprawić wyniki SEO.
Zamiast wydawać krocie na płatną reklamę w internecie warto zainwestować w to, aby nasza strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Trudno to osiągnąć bez dogłębnej analizy i w pierwszej kolejności wyeliminowania istniejących problemów.
Profesjonalny audyt SEO to pierwszy krok w celu podniesienia pozycji naszej strony w wyszukiwarkach, takich jak Google. Bez poznania przyczyn problemów i ich wyeliminowania nie będzie możliwe skuteczne pozycjonowanie SEO. Zwiększenie ruchu poprzez wyszukiwanie organiczne jest najlepszą drogą do zwiększenia liczby klientów i popularności serwisu.
Analiza SEO to wieloetapowe działanie wymagające fachowej wiedzy i doświadczenia.
Content Marketing
Co kryje się pod anglojęzycznym terminem? To przede wszystkim strategiczne podejście do rozwoju marki, kreowania pozytywnego wizerunku i budowania trwałych relacji z naszymi odbiorcami. Strategia komunikacji to działanie długofalowe, starannie zaplanowane i przeprowadzone. Odpowiednia strategia to tworzenie wartościowych treści dla potencjalnych klientów. Nie możemy zakładać, że wszyscy znają nasze produkty i usługi, dlatego musimy włożyć wysiłek w zaprezentowanie naszych rozwiązań, uświadomienie i wytłumaczenie klientom w czym możemy im pomóc i jak rozwiązać ich problemy.
Content marketing to regularne dodawanie wartościowych treści na naszej stronie internetowej. Dzięki temu konsekwentnie pracujemy nad jak najwyższymi pozycjami naszych ofert w wyszukiwarkach.
Użytkownicy internetu szukając odpowiedzi na nurtujące ich pytania niekoniecznie są zainteresowani wynikami z reklam płatnych. Największą popularnością i zaufaniem cieszą się wyniki pojawiające się pod reklamami. W ten sposób zdobywamy cenny ruch i inwestujemy w treści, które pozostaną na zawsze i będą pracowały na naszą pozycję.
Pozycjonowanie SEO
SEO (ang. Search Engine Optimization) oznacza szereg działań mających na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach. Jest to bardzo istotne jeśli nie chcemy stale wkładać dużych pieniędzy w reklamę płatną, aby nasza strona wyświetlała się jak największej liczbie osób.
W zakres prac nad pozycjonowaniem stron internetowych wchodzą następujące zadania:
- Optymalizacja techniczna,
- Optymalizacja obrazów,
- Wartościowe treści i dzielenie się wiedzą (artykuły, porady, różne inspiracje),
- Odpowiednie frazy kluczowe,
- Przesłanie mapy witryn – indeksacja w Google,
- Pozyskiwanie linków, Monitoring wyników
Najważniejsza jest konsekwencja i stała analiza naszych pozycji, a także odpowiednie reagowanie na zmian zasad działania algorytmów.
Tłumaczenia polsko-angielskie
Nasz świat się zmienił bezpowrotnie. Nie ograniczaj swoich możliwości i rozważ stworzenie angielskiej wersji swojej strony internetowej.
Rozwiń skrzydła, zaproś do swojej firmy klientów z innych krajów, otwórz się na osoby anglojęzyczne mieszkające w Polsce. Daj sobie szansę i otwórz okno na świat. Wiele osób pracuje zdalnie, być może grono Twoich odbiorców poszerzy się o inne kraje.
Przetłumacz swoją stronę na język angielski i ciesz się nowymi możliwościami!
Dziś siedząc na kanapie możesz być nie tylko w Nowym Jorku, ale na całym świecie.
Media Społecznościowe
Nie tylko młodzi ludzie korzystają z mediów społecznościowych w każdej wolnej chwili. Smartfony mają prawie wszyscy, a statystyki mówią, że spędzamy w internecie kilka godzin dziennie. Jeśli Polacy spędzają 3 godziny każdego dnia w mediach społecznościowych my też powinnyśmy tam być.
Nie masz czasu pisać postów i inspirować swoich fanów, a może brakuje Ci pomysłów w jakim kierunku dalej podążać?